5.19.2015

寫下童真

IMG_5121 IMG_4766

 

那天午飯後在商場閒逛,來到一家新開的文具店,簡潔的粉色裝璜,一股清新的歐洲味,原來是家瑞典文具設計公司。從來最愛就是逛文具店,加上其精緻的設計,已然中伏。

看到這本子,那不就是我最愛記錄的童稚真言嗎?沒有本子,一向只會逐點隨處記錄在電話,臉書和BLOG上,偶爾忘了立刻記下便忘了。心諳: 設計師肯定都是父母,這心思大概只有當父母才會懂。拿著,立刻心動,我BUY他的心思,只好乖乖付賬。

順道輯錄了數則近日對話:

WHO:
AGE: 4Y2M
WHEN20155某日晚上9
WHERE:家中

QUOTE: 飛天遁地上太空遍 - Submarine  
昱:媽媽,我地去旅行嗰時呢,我想坐submarine去睇魚呀,係水族館度好近嘅
日月媽:好近睇㗎,不過應該冇submarine坐架
昱:咁我地去旅行嗰時,我想坐airplane
日月媽:係呀,會坐飛機㗎
昱:我想坐火箭呀,係咪即係airplane?
日月媽:火箭係rocket, airplane係飛機,我地坐飛機就得嘞
昱:哦,媽媽,我講錯咗呀,我係想坐火箭 rocket,講錯咗 airplane
日月媽:坐火箭?哇!咁你要讀好多書,識好多天文科學嘅知識先可以喎,咁你比心機啦!

WHO: 
AGE: 4Y2M
WHEN201559日上午1020
WHERE:往游泳班的路上

QUOTE: 狐狸大灰狼的壞人
昱:係咪全世界好多好人,好少壞人㗎?
日月媽媽:都有㗎,你大個啲可能會見到多啲
昱:媽媽,我揸火箭嗰時呢,見到啲壞人呀
日月媽媽:係呀?佢地咩樣㗎?
昱:佢地好似狐狸咁樣,又好似大灰狼咁樣,有條好長嘅尾巴嘅
日月媽媽:嗰啲係咪故事書裡面嘅壞人?
昱:唔係,我揸火箭嗰時撞咗啲壞人
日月媽媽:唔好,佢地做壞人會受到懲罰的了,如果你撞佢地你就會變咗做壞人囉,因為好人唔會傷害人㗎嘛,係咪?
昱:係,知道。

IMG_5122
WHO:
AGE: 4Y2M
WHEN20155日晚上830
WHERE:家中廁所(昱辦大事中)

QUOTE: 室內設計師篇
:媽媽,點解個廁所咁樣樣嘅?
日月媽:點樣樣?
昱:點解門口晌呢度,廁所晌呢度?
日月媽:你係話個設計!我地買層樓番來時上手業主已經係咁樣設計咗,我地無改過間格,唔好咩?
昱:咁你同爸爸間房又點解咁設計嘅?
日月媽:其實我地都無改過間隔,打通咗個房,只係重新裝修過
昱:咁廚房呢?點解個洗衣機唔放係廚房嘅?
日月媽:因為廚房細,洗衣機又要用水,放晌出面廁所會方便啲,咁廚房放多啲野,個廳整齊啲靚啲囉
昱:我鐘意個洗衣機擺廚房呀,咁樣樣唔靚呀
日月媽:係呀(滴汗中!
昱:咁點解屋企成日都望住船同海,我想望到馬路呀
日月媽:望海好舒服喎,個風景好靚喎,近馬路會好嘈㗎喎
昱:我想望車車呀,我想好似Lucas Oscar佢地屋企咁望到出街行過嗰度,即係呢,樓下搭車車嗰度呢。
日月媽:哦
昱:不如我地搬屋囉,搬去望到車車嘅屋呀,好唔好呀?

日月媽:搬屋好大件事㗎喎,等我同爸爸商量吓先啦!

沒有留言:

發佈留言