12.20.2012

寢邊夜話 (21M2W)

昨晚昱昱夜夜不肯睡,還不斷說「眼睛」,想趁我出房取棉花球替他揩抹時時伺機出房玩。說完兩個故事,昱還精神奕奕,心血來潮跟昱傾個寢頭計。
媽媽:昱呀,你大個仔想做咩呢?飛機師好唔好?揸車車好唔好?
昱昱:好。我想做Ms.Allison(Playgroup導師)...
媽媽:你鐘意做老師呀?同小朋友玩?
昱昱:No呀。Tracy姐姐(同我)潷魚魚。我..我鐘意咿唷,我鐘意小豬,我鐘意瑞比...
媽媽:咁維尼呢?跳跳虎呢?
昱昱:我鐘意維尼,跳跳虎啊...
就這樣,我們以維尼故事人物完結這段不完整又不太明白所以的第一次寢邊夜話。然而, 我很享受...

1 則留言: